X

    Subscribe to New Ads!

    Receive weekly ads in your inbox!



Search:

Type: Posts; User: iMpathetic; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Yeah... they're really good if you can snag them...

    Yeah... they're really good if you can snag them for the right price.

    Actually, I spec'd it out, and my Hackintosh is worth about $4000 in Mac Pro.
  2. Well, we all replace stock Intel coolers, don't...

    Well, we all replace stock Intel coolers, don't we? ;)

    Whatever, I buy all my Macs used. Still a little more expensive.... but not nearly as bad. I am not the sort of person you would catch...
  3. You do know if you use a two-button mouse it...

    You do know if you use a two-button mouse it works, right?
  4. Well, don't wanna get into a flamewar here, but...

    Well, don't wanna get into a flamewar here, but my position is that I love the OS, but HATE HATE HATE the elitist Mac culture. Who cares what OS other people use? I don't evangelize it or anything....
  5. Yup, it runs Leopard only, no Windoze crap. ...

    Yup, it runs Leopard only, no Windoze crap.

    Well, it's not crap, I guess, I just don't like it. Not very friendly IMHO:p:
  6. It's not a new system, it's about a month old,...

    It's not a new system, it's about a month old, for $900 shipped.
  7. @oddessy96: Specs: • Antec P182 Gun Metal...

    @oddessy96: Specs:

    • Antec P182 Gun Metal Black cold rolled steel ATX Mid Tower Case

    • 2.67GHz Intel Core i7 920 LGA 1366 Processor

    • Intel DX58SO LGA 1366 X58 Motherboard

    •...
  8. Cyberpower had looked a little sketchy but the...

    Cyberpower had looked a little sketchy but the prices seemed good.

    Anyway, I don't really know what the hell to do. I may upgrade the build I just built and buy a new laptop, 'cause I need one.......
  9. Eh, I also have this option for $900 shipped,...

    Eh, I also have this option for $900 shipped, does it look good?

    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=661999
  10. Can you OC one of them?

    Can you OC one of them?
  11. I know you XSers will frown upon this... but it...

    I know you XSers will frown upon this... but it looks like Cyberpower has i7 rigs at around $1000. Will I be smote if I do that?
  12. Budget is about $1000 since I just spent $300 on...

    Budget is about $1000 since I just spent $300 on the wee build.
  13. Thanks. I can't wait to build it! The question...

    Thanks. I can't wait to build it!

    The question is.... do I go water or air for the next build?
  14. Newegg. The mobo was open-box which is how I...

    Newegg.

    The mobo was open-box which is how I got it for $40. :D

    Bargain hunter strikes again!

    But in all the wrong places!
  15. The OS I'm running is this really cool version of...

    The OS I'm running is this really cool version of Vista my dad got in Russia.

    I am not going to cancel the order. Lives do not hang in the balance. I will not be gaming, just web browsing and...
  16. Hey everyone. Bump to let y'all know I just...

    Hey everyone.

    Bump to let y'all know I just ordered the budget build.

    -- E4600
    -- Antec Three Hundred
    -- 300W Rosewill PSU
    -- ASROCK G41M-LE 775 motherboard
    -- Kingstgon 2GB PC6400
    -- WD...
  17. I honestly don't care too much about OS X now.......

    I honestly don't care too much about OS X now.... cause the iBook is working again!

    I'm sorry, I am not too familiar with the processor's number code things. Would the E6600 be a better option,...
  18. I know, the G31 isn't a great board, but it's...

    I know, the G31 isn't a great board, but it's very OS X friendly :D

    Is the CPU I say is an E4600 an E6600? Have I been saying it wrong the whole time? :ROTF:

    What total are we looking at for...
  19. That's a very good point... with 10.5.7 I'm sure...

    That's a very good point... with 10.5.7 I'm sure they would have to support it.

    YEsterday I got an idea.... what if I were to do a small, quiet computer with my friend's E4600 to replace my dead...
  20. I never had one. The plan was for me to purchase...

    I never had one. The plan was for me to purchase a new 260 and then my friend would give me his used 4600 and 8600GTS.
  21. forget about the GTX260. You can get an HD4870...

    forget about the GTX260. You can get an HD4870 1GB that's faster and cheaper!

    The one I configured was $1247 with a case and everything. While I'm a PC noob, I still have a ton of miscellaneous...
  22. I was probably going to go for the Twelve Hundred...

    I was probably going to go for the Twelve Hundred or something like that. I loved my Ultra Aluminus, wish I could get my hands on another one.

    I think I may go for a Core i7 with a GTX 260. It...
  23. Well, I think I'm going to sell my bike. In that...

    Well, I think I'm going to sell my bike. In that case, I would have more money than $550, probably around $1300.

    B.E.E.F : I know it's plenty big. I just seem to love giant cases, for some reason....
  24. Yeah, my friend has one... but it's pretty...

    Yeah, my friend has one... but it's pretty small...
  25. All right, thanks a lot! I'll look into all...

    All right, thanks a lot! I'll look into all those.

    What would you suggest as far as cases go? I want it to have lights and a side window, but not look like a toy.... kind of walking a fine line...
Results 1 to 25 of 36
Page 1 of 2 1 2