Search:

Type: Posts; User: Wezly; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    367
    Views
    132,390

    I love the standoffs. Great idea dood. The...

    I love the standoffs. Great idea dood.

    The color is interesting.

    :up:
  2. Holy crap.... That's amazing! I've been...

    Holy crap....

    That's amazing!

    I've been following this for a while now :D
  3. Replies
    84
    Views
    26,799

    Wowza... And those are dead, gutted fans used as...

    Wowza... And those are dead, gutted fans used as shrouds?
  4. Replies
    42
    Views
    7,219

    Very nice. Thank you. I wonder what that...

    Very nice.

    Thank you.
    I wonder what that header is, because it looks just like it :/
  5. Replies
    706
    Views
    193,719

    Poll: Rum = Coolant?

    Rum = Coolant?
  6. Replies
    42
    Views
    7,219

    So, sorry to bother again, but, any confirmation...

    So, sorry to bother again, but, any confirmation on that ROG OC station compatibility? Is the header on the board, or is it another random unlabeled 8-pin?
  7. Replies
    84
    Views
    26,799

    Man, you just can't be stopped! haha Very...

    Man, you just can't be stopped! haha

    Very nice. Temps still holding well?
  8. oh good! ENORMOUS options haha

    oh good! ENORMOUS options haha
  9. I'd like to see the dual-loop option. Or do it...

    I'd like to see the dual-loop option. Or do it myself. I have an idea that should be pretty cool.

    sub'd for the review build. Thanks for sharing!
  10. Replies
    5,777
    Views
    5,567,792

    one isn't connected yet....? cold spare? :P

    one isn't connected yet....? cold spare? :P
  11. Replies
    42
    Views
    7,219

    I have the OC station :P

    I have the OC station :P
  12. Replies
    42
    Views
    7,219

    Hey uncle fester, can you help me out? I need...

    Hey uncle fester, can you help me out?

    I need to know what that 8-pin header is next to the chassis header on the bottom, near the middle of the board.

    I tried looking in the PDF manual, but...
  13. Replies
    5,777
    Views
    5,567,792

    You must not be much of a cobbler...

    You must not be much of a cobbler...
  14. Thread: Quick and dirty

    by Wezly
    Replies
    8
    Views
    1,929

    Sigh... So, I ordered an EK res/pump thinking...

    Sigh...

    So, I ordered an EK res/pump thinking it would work with my DD pump (which it totally says it does).

    And really, it would, if I had the new version... :shakes:

    Point being, I have to...
  15. Thread: Quick and dirty

    by Wezly
    Replies
    8
    Views
    1,929

    It actually isn't too much, and since the supreme...

    It actually isn't too much, and since the supreme is sooooo bowed on the bottom, it should be ok.

    I just get it stuck on one finger, then the other while cleaning it off, then my knuckles while...
  16. Thread: Quick and dirty

    by Wezly
    Replies
    8
    Views
    1,929

    Not much explanation required for this. WYSIWYG...

    Not much explanation required for this. WYSIWYG really covers it.
    When something is particularly frustrating or shiny I'll let you know.


    The client :D
    ...
  17. Thread: Quick and dirty

    by Wezly
    Replies
    8
    Views
    1,929

    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::r...

    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

    My house could flood and I wouldn't stop. :up:

    Hopefully you won't have to follow for long, like the other one. Gotta get it done. Takes...
  18. Thread: Quick and dirty

    by Wezly
    Replies
    8
    Views
    1,929

    Quick and dirty

    It's that time again. Scratchin' that itch. Overselling desk real-estate to build a new rig.

    For those of you that were following my last rig, you may remember that I never put the "finished"...
  19. Replies
    128
    Views
    26,215

    Keyword: looking Ugh, I wish I could afford...

    Keyword: looking

    Ugh, I wish I could afford those...

    Gotta buy those lotto tickets...
  20. Replies
    128
    Views
    26,215

    Yes, sorry, EVGA did me a solid and gave me a new...

    Yes, sorry, EVGA did me a solid and gave me a new one (not a refurb).

    Been busy with school, and someone is borrowing that other card while their 4890 is out for RMA.

    Looking at $2,100 worth of...
  21. Replies
    163
    Views
    53,275

    Poll: I like it. But I hate it because I want it and...

    I like it.
    But I hate it because I want it and don't have the space :<
  22. Replies
    1,109
    Views
    384,466

    Ah, muy bueno.

    Ah, muy bueno.
  23. I'd say the second version would be stealthier if...

    I'd say the second version would be stealthier if you could get a fade effect by using progressively dimmer lighting in a downward-diagonal pattern.

    Or make it pulse like the EVGA Classified NB...
  24. Thread: 09/10 Project

    by Wezly
    Replies
    486
    Views
    102,912

    Definitely hold on to them. For the seam...

    Definitely hold on to them. For the seam problem, I'd say file them down a mm or two, put a thin piece of your accent color in between, and just use screws. That will take the glue out of the...
  25. Thread: 09/10 Project

    by Wezly
    Replies
    486
    Views
    102,912

    Wowza! No really, I want a lathe more than...

    Wowza!

    No really, I want a lathe more than ever now. A mill even more!

    This is amazazazing.

    You should seriously consider manufacturing retail parts.

    What happened to the old ssd...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4