Search:

Type: Posts; User: NEOAethyr; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    2
    Views
    10,974

    I don't what you're expecting. It's a web page,...

    I don't what you're expecting.
    It's a web page, flip your phone sideways and zoom in.
    It works good enough.
    I know because I had to use it a couple years ago, I think 2013 actually.

    It's not...
  2. Replies
    165
    Views
    57,771

    Looks like it's getting even worse in this...

    Looks like it's getting even worse in this respect.
    Last post in this section, the most active section, was from a month ago :\ .
  3. Replies
    165
    Views
    57,771

    I tried logging into overclock.net a few months...

    I tried logging into overclock.net a few months ago, their login form was borked.
    Even after a half @ssed attempt at patching their html stuff it still wouldn't work.
    Tried multiple browsers....
  4. Gamers nexus also did a video on it:...

    Gamers nexus also did a video on it:
    https://www.youtube.com/watch?v=JUQ9iUyd0uM
  5. Replies
    15
    Views
    3,584

    :up:

    :up:
  6. Replies
    58
    Views
    13,143

    That's cool they got a new power and reset button...

    That's cool they got a new power and reset button now.

    I'm not very impressed with the clocks though so far.
    Not saying it won't do..
    They should beable to improve that eventually with a new hp...
  7. Replies
    0
    Views
    2,705

    Watts Up Pro Alternative ???

    Does anyone know of an alternative to the Watts Up Pro?
    It's been discontinued for a while now.
    I'm looking for one that has a data cable that you can use to realtime monitor it on your pc.
    Unlike...
  8. Replies
    25
    Views
    10,230

    Hi hi, just in a crap load of pain... lol. If I...

    Hi hi, just in a crap load of pain... lol.
    If I had new hardware to play with I'de probably be a bit more active.
    And that's just how it is.

    I just noticed my sig still needs updating, whatever...
  9. Replies
    165
    Views
    57,771

    Yeah I just tried that, no luck on google, it...

    Yeah I just tried that, no luck on google, it used to be there for about a month after the forums crashed though.
    That's what I get for being lazy :\.

    Edit: Oh and on Archive.org it's not there...
  10. @ Pit bull... I don't care for the i9 thing...

    @ Pit bull...

    I don't care for the i9 thing either, the prices now are a bit up there.
    But at least they're still outing $600 ones that are ok.

    As for the bench's, when a site does that you...
  11. Replies
    165
    Views
    57,771

    I just wish we hadn't lost that database. I...

    I just wish we hadn't lost that database.
    I wrote most of the details here on my mem cfg, and without it I have no clue what order my sticks of ram were in.
    Kinda important when you got 4 sticks of...
  12. Replies
    1
    Views
    2,785

    Thanks for taking time to compare them, seems...

    Thanks for taking time to compare them, seems alright for the most part.
  13. Replies
    165
    Views
    57,771

    I also liked the older theme better then the new...

    I also liked the older theme better then the new one tbh...
  14. Replies
    165
    Views
    57,771

    Since everyone is going off into stories.. My...

    Since everyone is going off into stories..

    My 1st oc was the 486.
    One of the overdrive cpu's.
    I had an sx2 and a dx2, I think I even had a dx4..

    Anyways they would flake out after so many...
  15. Replies
    165
    Views
    57,771

    I still check out the site around once or twice a...

    I still check out the site around once or twice a month..
    Yeah it has been slowing down, it's not like it used to be.

    I'll continue to lurk and post once in a great while.
  16. Replies
    39
    Views
    13,154

    @theoldtimer ... That sucks... Can you get a...

    @theoldtimer ... That sucks...
    Can you get a quick return on the mobo?
    Or do you have to buy a new one..

    I always pretested my loops for a bit outside a case..
    I've only had aio so far..., I...
  17. Replies
    39
    Views
    13,154

    So am I..., results anyways. It looks good, not...

    So am I..., results anyways.
    It looks good, not great for gaming, but probably close enough to make a decent rig.
    Something I think that is finally worth upgrading to if you're still on a really...
  18. Probably necessary given apple's muck ups lately...

    Probably necessary given apple's muck ups lately with the cooling on it's laptops.
  19. Tax credit? For that death trap? Tax credit for...

    Tax credit?
    For that death trap?
    Tax credit for generic lithium battery land fill lol...

    There never should of been a tax credit for a company paid for in our taxes...
  20. Replies
    48
    Views
    30,020

    Have you removed the spyware yet? Or whatever it...

    Have you removed the spyware yet?
    Or whatever it is that it's doing behind your back...

    I'm not going to bother making a pcap, but it's pretty easy to see it's opening ports and connecting to the...
  21. This isn't going to be of any help. But I tested...

    This isn't going to be of any help.
    But I tested it with my 1090t way back when, with an asus ch4f, supposedly having full support...
    I found there was no actual support bios wise at all.
    It was a...
  22. Replies
    48
    Views
    30,020

    Yeah I tried it a min ago... I was going to...

    Yeah I tried it a min ago...
    I was going to throw it on my linux live cd iso image, along with a bunch of other tools.
    I'm making my own personal distro so everything is config'ed out of the box,...
  23. I was thinking that too, even though I have a...

    I was thinking that too, even though I have a delta baised psu.
    The 12v rail is high, 12.5 or 12.6 last time I checked.
    Came that way :(.

    When I can afford a spare, I'll do that.
    That will...
  24. Replies
    48
    Views
    30,020

    I haven't ran that chess test yet, it's something...

    I haven't ran that chess test yet, it's something I haven't got around to checking out just yet.
    I like y-cruncher but I've nver used it to bench, at least not yet.

    Have you ran a pi 1m bench?...
  25. I don't care tbh, msi is still good in my book....

    I don't care tbh, msi is still good in my book.
    The issue I have with them is that they put out cards, along with a bunch of other companies that have coil wine (1080ti's).
    I NEVER want that to...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4